Busrasener43 Kızlar bebeğim 5 aylık her emzirdigimde iki üç çekip bırakıyor 2 3 saate bir emzimeye çalışıyorum neden böyle yapıyor acaba beni bırakıyor mu😢😢 eskiden çok güzel uzun uzun emiyordu
Umay12 Busrasener43 benim kızımda öyle şuan uzun uzun emmez hatta emme saatleri de arttı bende tedirgin olmuştum biz hem atak atlattık anca hem diş yüzünden çekiyoruz şuan ama kilo alımı iyi artık büyüdüler aç durmazlar asla aç olsalar emerler diye düşünüyorum kilo alımı da iyi ilerliyor
Ata2019 O dönemler normal canım biz 8 aylığız ben çok korkuyordum kilo almayacak süt gidecek diye kiloda aldı süte bsy de olmadı
Busrasener43 Umay12 teşekkür ederim canım bizimde kilonalımımız iyi çok şükür ama bı korkmadım deyil birakiyormu diye