musmustlu Merhaba anneler. Vegan beslenmeye geçtik. Bebişte ve bende vitamin eksikliği olmasın diye sağlık ocağında ki doktora anlattım durumu. Ve bebişe Tera-D3 yazdı günde 3 damla. Ama bu da alerji yapabilir dedi. Aranızda kullanan var mı ?