Smyrna1121 Merhaba arkadaşlar bugün 4 aylık aşımızı olduk sağlık ocağındaki hemsiremiz demir ilacı kullanmamı söyledi sizler kullanıyor musunuz tavsiye ettiğiniz bir ilaç var mı
kullanilmiyor1205 Smyrna1121 sağlık ocağı elimizde kalmadı eczaneden al dediler bende doktora danışmak istedim kan tahlili yaptı gerek olmadığını değerlerinin çok iyi olduğunu söyledi ama bakıyorum herkes kullanıyo şüphede kaldım açıkçası
gamzeli34 Smyrna1121 özel doktora gidiyorum düzenli 6 aydan önce tavsiye etmedi, çocuklarda kabızlık yapıyor dedi o yüzden daha başlamadık
Smyrna1121 kullanilmiyor1205 doktorumuz da kullanılması gerektiğini söyledi ama sağlık ocağının verdiğini almadım benn d vitamini de demir de ocean kullanıyorum
gamzeli34 Smyrna1121 gittiğim doktorda 25 yıllık çocuk doktoru Çapa tıp mezunu, sağlık ocağına pek güvenmiyorum
2cocukannesi__ Smyrna1121 ocean microfer sağlık ocagindakilerini kullanmayın ebe bile tavsiye etmedi bildiğin demir tadı geliyor bebekler içmiyor dedi kabız yapıyormuş birde