Bugo inşallah tutar 🤣 bi zaman yine bırakır gibi olmuştu bizimki ama az büyüyünce aventi tuttu sonradan zorlansanız da bırakmayın peşini tutmayan bebek tutmuyor diyen çok oldu bana da hiç bırakmadım bi şekilde tuttu şimdi sadece uyurken veriyorum direkt uykuya geçiyor 🤣