Benim de iki kızım var. Biri 2 yaşına girecek biri 8 buçuk aylık.. büyük kızım 6 ay olmadan emekledi ama tam bir yaşına girecekken yürüdü tam anlamıyla. Küçük kızım onun tam tersi 7 aylikken felan emekleri şimdi kendi başına koltuklara tırmanıyor. Biz yapmasakta alkış yapıyordu bir ara. İlk kızımda çok akıllı bir çocuktu ama bu ondan fena.disi bile erken çıkardı. Her çocuk farklı olayını kendi cocuklarimda yaşadım. Sizinkide normaldir yine gözlem yapın tabi cocugunjza ama korkulacak bişey yoktur