Zlm benım Arkadaşımın bebeği kolık bebekti ve hep ağlıyor du hıc susmuyordu ben şahıdım neler neler denemediki bu ayın 20 Sinde tam 4 Aylık olucak düşünün 4 aydır cekıyor göturmedıgı doktor kalmadı ama o uşağa tek çare olan tek durdurabılen parol bebekler için şurup varmıs o oldu düşünün yanı anca rahat ettı