Ardenege38 Bebegim sadece mama ile besleniyor normalde sma kullanıyoruz ama bebegim zayıf oldugu için mama değiştirelim diyoruz kilo aldıran mama olarak bunu okudum kullanan var mı aceba memnun kaldınız mı
Kadifemsii Ardenege38 bende bunun kilo aldırdığını duymuştum bi arkadaştan . Denemeniz gerek kabızlık falan yaparsa yada bebeniz sevmezse kilo aldırsada kullanamayacak sınız
Ogulcan Ardenege38 ben kullandım canım çok kaliteli bi mama hemde besin değeri diğer mamalara göre yüksek
Irmakprensesinannesi Ardenege38 sma kilo aldırıyor aslında gayet ben kızımda kullanıyorum gayet memnunum
Egelim Denemek için bir kutu almıştım ama kabızlık yaptı bizde, daha doğrusu oğluma hangi mamayı kullandıysam kabız yaptı, hipp combiotic dışında.
OmerAslannn Ben kullanıyorum golden goat bebeğim 4 aylık başlarda hip combiotik kullandım çok gaz yaptı 3 aydır bunu kullanıyorum sindirimi çok kolay bir mama yani bebeğimde öyle oldu kilo aldırma konusunda bebeğimin kilosu ayına göre güzel ama öyle aman aman bir kilo alımı yok ama mamadan memnunuz
Danerys Ya ben de gerek yorumlardan gerek çevreden aldığım olumlu yorumlarla aldım deniyoruz mamayı şimdi . Ancak birşey merak ediyorum . Google keçi sütü bebeklere faydaları diye aratınca aptamil resmen başlık açmış kötülemek için . O tuhafıma gitti. Mamada folik asit var mı? Bir de kullanan anneler
Ardenege38 Irmakprensesinannesi cocugum 40 günlük dogdugunda 3225 kiloydu şuan 4 kilo sizce normal mi kilosu
Irmakprensesinannesi Ardenege38 normal daha çok küçük kilosu iyi gayet benim kızım 1865 gr doğdu şuan 5 ay 5 günlük 6200 gr