Of birebir aynısını yaşıyoruz bugün ekşimsi yoğurt tarhanası yedi bı çok acikmsti ama vicdan azabı cektm.ackti diye 🤣 onun dışında çoluk çocuk topladm eve , onlarla beraber elma yedi zorlanmadan başka akşam oldu hicbisey yemedi meme meme diye ağladı,😂🤦ah ah iştah açıcı şurup mu alsak ki