Hmyraa bizim de çok benzer durumlar vardı. Kakada hiç kan olmadı ama mukusluydu. Gürültülü kaka vardı. Popoda pişik ve kafasında konak vardı. Testler negatif çıkmasına rağmen süt alerjisi olduğu ortaya çıktı. Laktoz alerjisi farklı, süt alerjisi farklı birbirinden, süt proteinine alerjisi vardı oğlumun. Zaten o belirtiler de süt alerjisi için geçerli. Alerji doktoruna da gittik, bağırsak tepkili alerji oluyormuş. Testlerin negatif çıkması bunu gösteriyor. Bağırsak tepkili olması alerjinin en kolay geçen türü, yoksa bazıları 3 yaşına kadar bile sürüyor. 4 ay süt diyeti yaptım yeni açıyorum diyetimi. 8.ayda alerji kapısı oluyor bebeklerin, ben diyetimi açtım şu an bebeğimde sıkıntı yok. Yakında onun da diyetini açmayı planlıyoruz.