Emos01 Bebeğimin yüzünde böyle isilik gibi bseyler çıkıyor, terleyince özellikle daha belirgin oluyor. Bugün kontrolü vardı doktora sordum atopik dermatit dedi. Korkma bir şey olmaz 2 yaşında geçiyor filan dedi. Bebek şampuanı kullanma dove sabun kullan sadece dedi. Alerji mi diyet uygulasam dedim, kakada kan yoksa gerek yok diyete dedi.Bazen kakasında mukus oluyor ama minik filan. Normal partikülü kakası var sarı renkte . Vücudunda bsey yok sadece yüzünde var 2 hafta öncede boynunda olmuştu serin tutunca geçti. Başına gelen anneler varsa yardımcı olabilir misiniz. Ne iyi gelir yüzüne yavrumun. https://imgyukle.com/i/oN2A8R https://imgyukle.com/i/oN27gc
Banu43 Emos01 öpüyormusunuz ondanda olur normal arko krem ve bebanthol pisik kremi sürmüştüm benim de böyle olmustu oglumun gecti cok şükür
Ftstagrammm Emos01 benim oğlumdada var mustelanın atopik ciltler için olan şampuanını ve nemlendiricisini kullanıyoruz doktor önerdi iyi geldi öneririm vucudunu nemlendiriyor bayagı
demirkof Emos01 Aynısı benim oğlumda da oldu atopik dermatit dedi doktorumuz ve alerjik değil oğlumunki de. Mustelanın stelatopia serisini aldım şampuan ve yüz kremi olarak. Vücuduna da bioderma atoderm kullanıyorum. Her sabah yüzünü sildikten sonra kremini sürüyorum (mustela olanı) . Serin tutmakla da çok ilgili evet. Ama merak etmeyin geçiyor bir süre sonra tekrar çıkıyor tekrar geçiyor.Geçene kadar yüzüne ve vücuduna şampuan sürmeyin. şampuan
Sebepsizce- Emos01 canım perşembe günü gittim bende , bizde de var buna benzer şeyler alerjiden şüpheleniyoruz biz . Mukuslu kakamız cok olur ve gürültülüdür .. doktor egzemaya çevirmesin yoksa kortizonlu ilaç kullanmak gerekir dedi . Linola diye bi markanın kremini verdi 130 lira gibi bişey ben aldım faydasını görüyor gibiyim bi bak istersen
Emos01 Egelim arkadaşımın oğlu alerjikti hiç uyumuyor ağlıyordu , yeğenimde de var o da hiç durmuyor hep ishalmiş kakası. Kızımda öyle huzursuzluk ağlama yok acıkınca ağlıyor karnı doyar uyur çok şükür. Emin olamadım o yüzden. Doğudayız hastane seçeneği pek yok açıkçası
Emos01 Banu43 ablası var 3 yaşında bizim görmediğimiz anlarda sürekli elliyor yüzünü . Bizde kokluyoruz
Emos01 Ftstagrammm olmadı dove yerine onu aldırayım iyi olsunda yüzü bebepimin . Alerji diye sürekli inceliyorum panik oldum iyice
Egelim Emos01 Öyleyse bioderma atoderm kremini önerebilirim size, oğlumda atopik ciltli, bir kaç ürün kullandıktan sonra biodermayı öneri üzerine aldım ve iyi gelen tek ürün oldu. Oğlum 18 aylık oldu hâlâ da kullanıyorum.
Emos01 demirkof Bende mütela alayım herkes onu öneriyor . Vücudunda bsey yok sadece yanaklarında çenesinde oluyor . Bazen geçiyor kuruyor sonra tekrar oluyor böyle. Sabah yüzü sakinlemişti doktora götürdük hava çok soğuk kar yağıyordu. Sardık sarmaladık eve geldik tekrar kızarmaya başladı hemen
9999 demirkof ben şampuansız yıkıyordum dediğiniz gibi fakat doktor kesinlikle şampuanla yıkamalısınız dedi tabii alerji yapmayan mustela gibi. Çünkü omlarında bizler gibi vücudunda yağ birikiyormuş ve sampuansız yıkadığınızda bu yağlar birikip gözenekler kırmızı kırmızı benekler oluyormus . Bu yüzden vücuttaki fazla yağı alması İcin kesinlikle iyi bir samspuamla yıkanmalı ama duş süresi col kısa tutulmalı ve hemen sonra nemlendirilmeli z ben çok cektim ve artık düzeldik hala sabah akşam la roche posay ile nemlendiriyorum TM vücudunu cildi pamuk gibi oldu
demirkof Emos01 Aynen öyle.. sıcak soğuk öpme dokunma duş hepsi çok etkiler. Benim oğlumun da vücudunda yok ancak atopik ciltleri olduğu için kurumaya meyilli oluyormuş o yüzden düzenli olarak nemlendirmek gerekiyormuş vücudunu da.
Egelim Emos01 Hayır maalesef tam olarak geçmedi, kollarında hafif var şu an, bazen kaşıya kaşıya kanatıyor hatta kuzum 🥲 Bir ara kortizonlu krem de kullandık yine etki etmedi, galiba doktorlarında dediği gibi belli bir yaştan sonra geçiyor.
Emos01 Egelim Rabbim kuzularımıza şifa versin inşallah canım, inşallah bir an önce geçer sizin ki de . Büyük olunca kaşıyorlar maalesef
Emos01 Egelim canım çamaşırlarına ne kullanıyorsunuz , onu sormayı unuttum. Ben dalan roxy almıştım değiştirsem mi acaba
Emos01 Sebepsizce- mukus ara sıra oluyor onu da çok dikkatli inceleyince anlıyorum . Arkadaşıma gösterdim kakasını o hiçbir şey yok bunda gayet normal kaka dedi. O oğlunda 3 sene uğraştı alerjiyle çok iyi biliyor, kulak arkası döküntüsü filanda vardı onlarda . Ama bizimde gürültülü kaka yapıyor. O kremi de araştırayım canım teşekkür ederim. Olmadı diyet yaparım bir süre takip ederim geçerse alerji olabilir