Şimdi kızımın besafe isi comfort x3 var 9-18 kg olan kızım şuan 16 kg ve oğlum da 10 aylık ben kızımın oto koltugunu oğluma verip kızıma besafenin gene 15-36 olanını alayım diyorum fakat baktım ki isofixle bağlanıyo direk cocuk araba kemeri takıyo yani bumu daha iyi yoksa yükseltici almak mı onda da aynı şey ama sırtı falan daha konforlu olur tabi