Merhaba kızlar ben 1 Ağustos’ta doğum yaptım oğlum beş ay on günlük sadece emziriyorum ama kilosu çok fazla doktor isterse 14 kg olsun problem değil anne sütünden zarar gelmez dedi Şu anlık ek gıdaya geçme dedi emzirmeye devam ediyorum. kilosu 10 kg Böyle kilolu olup sonradan normal gelişen oldu mu korkuyorum birinci oğlumda hep normaldi kilosu aşırı bir kilosu yoktu. Kas gelişimi vesair normal oturabiliyor yuvarlana biliyor oyuncaklarla vs oynuyor