merveinac HappyKids anneler sormak istediğim bişey var bebeğim yaklaşık 7.5 kilo ve bez 3 numara kullanıyorduk 10 gün sonra 4 aylık olacak ve 4 numaraya geçeceğiz siz nasıl kullandınız yani bu erken mi sizce 4 numara için
Littlebird HappyKids primadan çok memnundum ama pahalı geldiği için bir çok bezi denedim molfix ile devam ediyoruz çok memnunum. Sleepy kızıma hiç iyi gelmedi pişik yaptı ve bedenini değiştirsem de sızdırdı, altında kayıyordu. Sıkı bağladım gevşek bağladım baya uğraştım anlaşabilmek için sleepy ile çok şans verdim ama bizim için uygun değilmiş demek deyip yollarımızı ayırdık. Aynı şekilde baby turco da sleepy ile çok benzer sorunlar yaşadık
Yesimiss HappyKids ben prima denedim alerji yaptı, sleepyle her bezde sırta kadar çişle uyandık, baby me de aynı şekilde kakayı bile sızdırdı, minies güzeldi sonradan kalitesini bozdu taşırdı, şimdi baby turcoya geçtik memnunuz taşırma yok alerji yok
29052021 Rubab_Mommy bende doğduğundan beri sleepy kullanıyorum ve memnunum. Natural olanı kullanıyorum sizin ki hangisi?
egelsenkonuss HappyKids molfixi çok seviyorum ama çok gereksiz pahalanmis. Sleppy bio natural aldım kuruluk güzel. Pişik sizdrima iz olmadı. Geçen gün bebeland almıştım sokun bezi reglim için. Kızıma denedim bio nün aynısı bı tık ince sizdrima olmadı
BirGolgi Aceranne merhaba benim oğlum 2,5 aylık 2 haftadan fazladır tuvalete tutuyorum ve çişleri çok denk getiremesek de kakaları tutturuyoruz. Benimki de kakasını emerken yapıyordu ıkınınca anlayıp götürdüğümde tuvalette memeden ayrıldığı için ağlıyordu ben de zorlamıyordum. Şimdi nasıl oldu bilmiyorum ama götürdüğümde ağlamıyor bir kaç kere deneyin bence ve emerken değil de sonrasına denk gelmeye başladı. Çok gazlı benim oğlum ne zaman ıkınsa götüyorum gece gündüz rahatlıyor hatta geceleri tekrar emip uykuya devam ediyor. Daha öncesinde her gece ıkınarak uyuyamazdı tuvalet iletişimi bize çok iyi geldi🥰
Merakettiklerim_ BirGolgi gerçekten mi… Oğlum çok fena gazlı , geceleri kıpır kıpır yerinde duramiyor sürekli de atıyor uykusunda gazını ama hala da onu rahatsız ediyor. Böyle bir şey oluyorsa kesinlikle denerim
eedu HappyKids sleepy bio natural kullanmıştım anında pişik yaptı yapısı pamuklu gibi ama molfixe geçince anladım gerçekten pamuk kalitesi çok iyi hemen pişiği düzeldi molfix pure soft kullanıyorum süper 👍
UcuBulunamayanBant HappyKids sleppy hiç sevmedim 2saate bir degistirdigim halde sizdirmisi. Molfixten memnundum ama fiyattan dolayı baby turcoya geçtim ve gerçekten çok güzel bı bez molfixten daha çok memnun kaldım.
Gizemgt59 HappyKids BabyTurco kullanıyorum hem bez hem ıslak mendil olarak çok memnunum pişik falan sorun yaşamadık.