Vlns Kızlar bes hakkında ne düşünüyorsunuz? Her ne kadar yurtdışına yerleşmeyi düşünsem (kısmet olur mu olmaz mı bilemem) de acaba diyorum yaptırsam mı?
papatyaannee Vlns Uzun vadede güzel yatırım derim ben işe başladığımda iş veren katkılı olandan yaptırmıştım şimdi kızıma da bes yaptırdım ilerisi için iyi bir birikim
Vlns Minikkkkk yok öyle yurtdışına gitsek bile babama veririm o yatırır bi şekilde yada hesaba yatırırım ordan otomatik yatar da devlet belli yüzdesine el koyabilir gibi bi yazı okumuştum
Minikkkkk Vlns devlet besi destekliyor her ay yüzde 25 devlet katkı veriyor ki paran devlet güvencesinde.
Minikkkkk Vlns su şekilde olur o el koyma olarak degılde 3 sene önceden bozarsam devlet kendı vermıs olduğu katı payını vermez bazı kesintiler yapılıp ana paran sana geri verilir ams bu süreçte azda olsa kesintiler olur tam yatırdıgın parayı alamazsın
Minikkkkk papatyaannee evet çocuklar için mantıklı daha cüzzi miktarda hem çocuklar için ödemesi daha kolay oluyor
Vlns papatyaannee bende çalışırken otomatik yapılmıştı ama sonra herkes iptal edince bende iptal etmiştim . Ama kızıma yaptırmayı düşünüyorum
Minikkkkk Canss3535 evet her banka aynı miktarda verir çünkü devlet desteklediği için banka burada sadece aracı