Lulemom Bebeğime kehribar aldım 5 aylık olacak. Kolye olarak aldım. Boğuşmaz dimi ya. Bi arkadaşım satışını yapıyodu. Bu güne kadar boğulan olmadı dedi de ne bilim ön tarafı gıdısının altına giriyo bolluk ense de kalıyo. Bi korktum gece gerilir boğulur dye
HaLe31 Lulemom yani biz gece gündüz kullanıyoruz su ana kadar bi sorun yaşamadık, kış diye kıyafetlerin içinde kalıyor zaten
Durunun_annesi54 Lulemom faydası oluyor mu acaba benim kızımda 5 aylık duydum ama bi alma fırsatım olmadi
Minisim19 Lulemom oğlum 26 aylık iki aydır takmıyorum kolyesini çok şükür bişeyde olmadı. Rahatsızlık vermedi çıkarmaya çalışmadı.
SilaKader38 Lulemom yok canım korkma Allah büyük hic bisey olmaz bizde 1 aydır kullaniyoruz hic bir sekikde cikartmadik ve cok iyi geldi şükürler olsun
Cagla1903 Ben 3 aylıkken aldım kizima şimdi 6 buçuk aylık sayılır hala kullaniyorum salyasıni kesti memnunuz valla gece gündüz takıyoruz şuana kadar çok şükür bi sorun yaşamadık 🙂🙏
SilaKader38 Lulemom salya ya gercekten bire bir diyebilirim ya çok şükür b1 aydır kızımda önlük kullanmiyorum kehribardan önce önlüksüz bir dakikamiz yoktu
Zavira Lulemom korkudan kolye yerine bileklik olarak aldım bende bugün kullanmaya başladık sol ayak bileğine taktım umarım faydası vardır dedikleri gibi
Lulemom Zavira bende bileklik olarak düşündüm ama şuan elleri ağızda kopma tehlikesi var. Ayağına taksam dedim ama artık ayaklarına da ulaşabiliyor. Çeker sıkar diye korktum. Yine kolye en tehlikesizi gibi.
Denizmomy Lulemom kehribarı nereye takarsan oraya faydası varmış diye duymuştum ve gece gündüz kullanıyordum fakat bi makalede denk gelmiştim çıkarılması gerektiğini tehlikeli olabileceğini falan. Aldığım yer bana gece gündüz kullan o şekilde tesiri daha kuvvetli olur demişti ama yazıyı okuduktan sonra korktum gece yatarken çıkarırım hep