Busra2326 canım benim seni çok iyi anlıyorum 27 günlük anneyim , deliriyordu ağlamaktan cıldırıyordu gazdan sanırım kolikti o ağladıkça ben de ağladım üzüntüden sinirden stresten. 2 tane damla aldım sap simplex ve nurse harvey önce bunları kullanmaya başladım birini sabah 5 damla birini bazen gün ıcınde bazen de gece yatmadan önce 5 damla . Sonra toz kimyon kaynatıp bebeğe 1 çay kaşığı verdim ve kendim hep yemeklerde hem de çay olarak ıctım . Sonra rezene anason ve kimyon aldım ve çay olarak demleyip içtim . Bebegıme yarım çay kaşığı zeytınyagı ıcırdım. Biz de bir de kabızlıkta vardı . 1 tane kayısıyı kaynattık 1 çay kaşığı ıcırdım ve düzeldi cok şükür . 1haftadır düzene girdi Allah yardımcınız olsun cok zor