Kızzlaar selam bir şey soracağım size, benim instagrama attığım fotoğrafların çözünürlüğü çok düşüyo sebebi ne olabilir? Telefonum Iphone 11 çok iyi çekiyor ama instaya bi atıyorum leş. Photoshop yapmıyorum hatta renk ayarıyla bile oynamıyorum olduğu gibi gönderi atıyorum ama yine bozuluyor. Ayarlarda bi seçenek vardı görüntü kalitesi bozulmasın tarzı o seçenekte seçili durumda. Bu anaya yardım edin bu millet cam gibi nasıl yüklüyo fotileri ?! 😂