Kuzuu1 Bebeğime doktor alerji maması yazdı ama hiç bi şekilde içiremiyorum çay kaşığıyla verdim olmadı mama kaşığıyla verdim olmadı biberonla verdim olmadı hep çıkarıyo mama kullanan anneler siz nasıl veriyosunuz acil çözüm yolu bulmam lazım
Purpura26 Kuzuu1 İçine vanilya şurunu katıyorum. Dr. Oetgerin var migrostan aldım. 2 hafta öyle içti şuan şurupsuz içiyor. İlk 2 gün çok zor içti uykusunda verdim genelde
Uzumluukek Bizde kullanıyorduk doktorum içine herhangi bi reçelin suyundan karıştırıp verebilirsin gün geçtikçe azalt sonra tamamen bırak demişti öyle alıştırmıştım