Naciyeylmz orman muhafaza memuru olmak için önce 2 yıllık bölümünü bitirmelisiniz üniversitede. Sonra kpss ve mülakatla alırlar. Memuriyet için de belli bölümlerden mezun olup kpssye girmelisiniz. Eğer bunlardan biri mevcut değilse işçi alımları oluyor belli zamanlarda kim için soruyorsunuz kendiniz için mi