Tugbapoyraz Oğlum tam 6 aylık kulaklarını çekip duruyor önceden sadece uykusu gelince yapardı şimdi her dakika yapıyor yara etti bi kulağını bilgisi olan var mı işitme testi önümüzdeki ayın 1 inde randevusu var ama ben kafaya takmış durumdayım
Ozlemrc Tugbapoyraz bizimde 4,5 aylik surekli kulagina gidiyor eli ebeye sordum bu donemde boyle yapiyolarmis oyle soyledi icime sinmedi doktora gittigimde sordum kulagimi agriyor diye bakti kulagina bisey yok dedi yani ebenin dedigi dogru cikti korkmayin doktora gidince sorarsiniz
Tugbapoyraz Duymada bi problem yok bu arada ağlaması da yok seslenince bakıyo böh ceeee ye falan tepki veriyor
Tugbapoyraz hayal_perest saçı yok kadar az ince telli olsa onu da çeker çekmeye çalışıyo da eline gelmiyo 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Tugbapoyraz Leyla0613 halamlar sağır benim o yüzden doğumda gidin demişlerdi ilk testte kalmıştı 2. Cide geçmişti
Tugbapoyraz Leyla0613 valla ateş falan yok gece de 7 de uyur sabah da 6 da kalkar hiç uyanmaz diş mi bilmiyorm
Leyla0613 Tugbapoyraz ilk dişi çıktığında oğlumun ateşi olmadı anlamadık bile ama sadece kulagını çok çekiyordu sonra onu farketti alışkanlık haline getirdi
Tugbapoyraz Leyla0613 ınalalah bizimde öyle olur sıkıntısız geçer babası 8 ben 9 aylıkken çıkardık erken mi olcak acaba
Ozlemrc Tugbapoyraz bende agrisi var sandim surekli emmeden once falan eli kulaginda surekli ebe oyle dedi bu donemde oluyo dedi kulagini kesfediyomus sanirim rahat olun insallah biseyi yoktur 😊
Angel00 Tugbapoyraz anlıyorum benimde babamda işitme sorunu var e haliyle bende ve abimde de var biz de yenidoğanken şükürler olsun geçtik 🙏6. Ayımızda tekrar gideceğiz inşallah geçeriz Allah büyüktür çok geçmiş olsun 🙏