Hayali00 Artık gerçekten çok yordu sürekli kalkıyor uykusunu alamayınca gündüz hep ağlıyor yemeği zor yapıyorum.artik 1 yaşına girdi gece emmeyi kesmek için gündüz emmeyi keser gibi göğsüme bir şey sürsem nasıl olur sizce
Esra-ozsusam4 Hayali00 bir kaç gün memesiz uyutun illa aglayacsk ama sarılarak piş piş yaparak dondurebilirsnz uykuya. İki üç gece zorlanırsınz sabretmeniz karsrlı olmanız lazım. 19.ayda tamamen kestim ben
Okuroya Hayır tabikide bişey sürmeyin. Uyandığı zaman su icirin ve omzunuzda pis pis yapın bikac gün zorlanırsınız sonra alışıyor zaten eğer açlıktan değil alışkanlıktan uyaniyorsa