Bebeğim 3ay 8günlük alt alma emzirme uyutma derken zaman geçiyor en son uyuyor fakat bu sefer de 5saati geçiyor yani emmesi arasında ,bazıları acıkınca ağlar zaten diyor bazıları kaldır 3saatte emzir diyor kimisi 5saati geçirme diyor kafam çok karışık hele ki gece uykusunda uyurken emzirsem mi uykusu açılır mı diye sürekli ikilemdeyim lütfen cevap verirmisiniz sadece anne sütü ile besleniyor mama yok bu ay 500gram almış aslında ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️