birmelekannesiiio Kızlar iyi akşamlar. Bebeğim 8 buçuk aylık 2 ay önce dişi çıktı bir tane daha çıkmıyor çok huysuz herkes ikinci hemen çıkması lazım dedi normal mi acaba yoksa doktora götürmeli miyim ?
Ebrar444 birmelekannesiiio normal benim bebeğimde de öyle oldu alt dişleri çıktı bir üst dişi çıkmadı şimdi çıkıyor ama mahvoluyor oda bnde 🤦♀️
nazbalim birtutamsac içten kabarma var amaa daha görünürde bişi yook geç çıkması iyi mi kötü mü bilemedim
MelekSubasi birmelekannesiiio Normal ilk 2 dişi ard arda çıkardı daha sonra 1 ay ile 3 ay ara ile diğer dişleri çıktı. Bir anda 4 5 dişi aynı anda patladı. Bazen tek dişi patladı.