Cnm özel bir hastanenin ambulansıni ara nefes alamıyorum gelin de. Gittikten sonra tedavi olmaya basla ve hiç bir kağıdı imzalama. Covidden dolayı yatan insanlar ücretsiz tedavi edilmek zorunda. Bunu onlara söyleme bildiğini bilmesinler. Ne zmn para vs muhabbeti yaparlar o zmn söylersin. Sağlık bakanlığı bu konuda destek veriyor. Oldu ki odedin sağlık bakanlığına gönder faturayı o gün parayı hesabına gönderirler. Sikyaet edecgni söylersin. Mecbur bakacaklar