Merhaba arkadaslar, 1 aylık bebeğim var aşırı kabızlık gaz sıkıntısı çekiyor. Kimyon çayını içiyorum hergun yediğimw içtiğimede dikkat ediyorum gaz damlasında kullanıyoruz ama bana mısın demedi. Son care 1 cay kasığı bebeğede ver her gün dediler ama bilmiyorum emin olamadım yapan var mı? Sizce versem sıkıntı olurmu olmaz mı