MSU2021 Kizlar oglum 3 aylik 1 hafta once rota asisi oldu bugun bezinde puturcukler gordum. Acaba asi kaynakli mi yoksa alerji mi bilemedim. Rotadan sonra bu durumu yasayan var mi? Veya mukuslu kaka demek, kakadaki puturcukler mi nokta kadar ?
Gizoooo MSU2021 canım rotadan sonra kakası değişik olabiliyor ishal olabilir normal. Mukuslu kaka tek başına belirti sayılmıyor
susunbebekuyuyo MSU2021 kakada balgam gibi bişeyin olması demişti doktorumuz beyaz pütürcükler benim kızımın kakasındada var 3,5 aylık
MSU2021 susunbebekuyuyo kakanin renginde oyle yapiskan biseyler de gordum ama beyaz degil. Oda mukus olur mu peki?
susunbebekuyuyo MSU2021 benim kızımında aynı şekilde hatta kaka renginden bir tık daha koyu turuncumsu doktora attım video çekip korkulacak bir şey yok probiyotik kullanmamı önermişti kullanıyordum zaten hatta aklımda kalmasın diye kontrole gittiğimdede göstermiştim içim rahatlasın diye kaka yaparken zorlandığı dönemdi devamlı kulak çubuğu ile kaka yapıyor çok ıkınıyor dedim alerji vs olmasın dedim oda hayır kakada mukus gördünmü hiç dedi bende sadece sizin anlattığınız şeyi anlattım o mukus değil dedi mukus balgam gibi olur dedi yani öyle bişey olduğunda zaten fark etmemeniz mümkün değil ded
MSU2021 susunbebekuyuyo gok gurultulu yapoyor mu peki kakasini az once baslikta okudum da korktum valla alerji gibi geldi. Bahsettikleri hersey var.
BelisMelis411 MSU2021 gök gürültülü nasıl oluyor afedersiniz bilemedim ben onuda :) benm bebegmdede mukus var cunku hatta bıraz kan gıbı olmaya basladı sut urunlerıne dıkkat et dedı bende yememeye basladım rota asısı bizde yaptırmıştık doktor ıshal olabilir 2-3 gün dedi. Olmuştu da ama sonra toparlamıştı bazen bende bebeğimin kakasında beyaz seyler goruyorum ama bence onlar önemli birşey değil.
MSU2021 BelisMelis411 bende beyaz degil de kakasinin renginde o sumuksu seyler. Gokgurultusunun sesi varya ayni oyle kaka yapiyor. Sesi oyle cikiyor. Dogdugundan beri hep gurultulu kaka yapiyordu sorun olarak gormedim sevimli geliyordu hatta ama alerji olanlar heo oyle yazmislar cok uzuldum. O sekilde yapmis olsa bebeginiz kesin anlarsiniz. Cok belirgin bisey cunku.
BelisMelis411 MSU2021 ee bnmkıde öyle yapıyor hıc arastırmdıgım ıcın duymamıştımda.kakasında mukus bardı dedıgım gıbı doktor sut urunlerıne dkkt edın demıstı.