diclemasal07- Bebeğim 41 günlük. Bizde çok çektik inan mümkün değil uyandiramiyoruk . Süre durte aciyidu gözünü memeye gelince 5 dk emip uyuyodu hep. Annem sürekli basimizdaydi eliyle koluyla oynar topuklarini sıkar sırtını sivarlardi uykuya dalması emsin diye. Ah okadar zorlandık ki 🤦🏻♀️ ilk 20 gün sürdü sadece ama. Sonrasında da açıldı gözü şimdi de uyutamiyorum 🤦🏻♀️
Sabret vallahi geciyo o günler canım biraz ugeastircak seni ama mutlaka uyandır emzir sarılık olmasın dikkat et emzrirken birisi sürekli oynasın onunla başınızda dursun uukuya çalmasına izin vermesin