3-3 buçuk aylık olana kadar dört beş marka farklı farklı emzik denedim ısrarla kesinlikle almamıştı. Sonra umudu kestim. Şuan beş aylığız dişinden dolayı huysuz ve ağlıyor uykuya geçerken. Bende emzik deniyim dedim emzik tuttum ağzına piş piş uyutuyorum öyle uyudu emzik emerek. Hala şok içindeyim 😂 garip duygular yaşıyorum 😅 acaba alır mı artık uyandığında da merak ediyorum başına gelen varmı 🤣