Merhaba hanımlar..
Eşim dün işten eve geldi.
İş yerinde bir arkadaşı pozitif çıkmış ama temas yok dedi ve dün PCR testi yapılmış.Akşam üstü negatif sonucu geldi.Neyse bir oh çektik.Ama yorgunum erken yatıcam dedi.Bizdr teste güvendik , eşim çocuğu kucağında uyuttu.Yatağına yatırdık , kendisi de yattı erkenden.
23.00 gibi uyandı çok ateşim var diyerek , hemen hastaneye gitti test yapıldı bugün sonucu geldi ve pozitif.. 🤕
Kendimi geçtim oğlumdan çok korkuyorum daha 56 günlük.😞 Bende ve oğlumda herhangi bir belirti yok.Sadece dün akşamdan bu yana oğlum çok fazla uyuyor.Denk mi geldi yoksa çocuğumda mı pozitif bilemedim.
Sağlık bakanlığından arayacaklarmış.Ne yapacağımı bilemedim.Test yaptırsam çocuğu kime emanet edeyim , ya o da korona olduysa kimin vebalini alayım.Ayy Allah kimseye yaşatmasın.Aşırı stres oldum , inşallah evladıma bişey olmaz Bu arada 2 doz Biontech aşımı da olmuştum hamileyken.
Eşim 2 doz sinovac olmuştu ve dün inliyordu odada ağrıdan 😑