Bebeğim yedi bucuk aylık iki saat ayakda kalsa hemen uyumak istiyor çok cabuk uykusu geliyor ve uyudugu zaman en asagi iki saat uyuyor normalmi aceba bide kan verdik kan değeri düşük cikti aceba ondan olurmu halsizmi kaliyor cabukmu yoruluyor bilemedim