Deletedmom0099 keki yapıyoruz, üstüne eğilip ağlıyoruz 😂😂😂😂😂 şaka şaka gel benim tarifi yazayım canım üstelik yağsız ve çok hafif. Malzemeler:
4 yumurta
3 fincan şeker
3 fincan un
2 yk kakao
2 yk süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
şekerle yumurtaları iyice çırp daha sonra diğer malzemeleri ekle iyice homojen olduktan sonra azcık yağladığın tepsiye döküp 180 derecede kürdan testini geçinceye kadar güzelce pişir. Ardından ilk sıcağı çıktıktan sonra kekinin çatalla her yerini delip iki su bardağı süt ile güzelce ıslat ardından soğuyunca üstüne krem şantini ve en son olarak da çikolata sosu döküp istediğin gibi süsle 🥰 afiyet olsun 🤤