Exollqw Merhaba arkadaşlar bebegim 6. Ay 17 günlükhic mama içmiyor ek gıda güzel yiyor sadece gece 3 ölçek içiyor 90 ml yada 60 gündüz çok zor içiyor diş yüzünden olur mü böyle istahsizliklar uykusu falan güzel ama bilgilrndirimisiniz
Nurrr12 Exollqw benim oğlumda 6 aylık olacak cumartesi günü yaklaşık 1,5 aydır falan mama içmiyor hiç öğürüyor allahtan sütüm var emiyor. Mamayı reddettiği için erken ek gıdaya başladık