Selcankoc canım benımde oyleydı ben cok üzülüyrdum bzen 5 günü bile buluyrdu yapmaması sımdı 5 bucuk aylık oldu düzene bındı. Mamalar kabızlık yapabılıyor. Senın gıbı bızım doktorda gayet normal dyordu ama ıcım parcalanıyrdu. En son poposuna ılac vermıştı doktorumuz onu sıkıyrdum oyle yapıyrdu anında. Onlar normal dese de ınsan üzülüyor işte.