Mryrnogz Kızlar başına gelen var mı? Acele ettim direkt çelik tencereyle koydum yemeği bir an bir ses geldi kıvılcım attı hemen kapattim. Tekrar denedim yine kıvılcım çıkıyor. Başına gelen var mı ? Ne yaptınız?
Mryrnogz MelekSubasi Kökten fişini çektim. Bı de kaynanamlarla oturuyoruz. Ne zaman kadın evde olmasa illa bıseu oluyor kaderim mi ne 🥴
Rubab_Mommy Mryrnogz Ben kullanmiyorum hic yemegin tadini degişiyo bildigin radyasyon.Hediye gelmişti oyle boş boş duruyo dolapta.Kullanmamak icin bi nedenim daha oldu 🙄Caliştirma bidaha ALLAH korusun bişey olur.Eşini falan bekle birlikte bakin ne olduguna
Mryrnogz Rubab_Mommy aynen öyle yaptim eşim baktı arkadaşını çağırdı o bakacak yarın. Benim evim değil ailesinin eviya mecbur kullanıyoruz alıştım
yinehamile35 Rubab_Mommy kaliteliyse ve doğru kullanılırsa evdeki televizyondan ve cep telefonundan çok çok daha az radyasyon içeriyor ve zararı nerdeyse yok.
Mammamiaa_ Mryrnogz tencere koymustum bende kıvılcim çaktı kapattım birdahq tencere koymadım birşey olmadı😊