AyseAlyamm Selam kızlar , kokteyl peçetesi yapmak istiyorum görseli de ekliyicem . İp , model , kumaş ne önerirsiniz ? Fikirlerinize ihtiyacım var hiç tecrübem yok YouTube videolarindan vs öğrenicem . İşin püf noktaları vs anlatırsanız çok sevirim 😘
BhrAli AyseAlyamm merhaba 🤗 ben yapıyorum kaneviçe. Tavsiye verebilirim. 📌etuval linen kumaş. 📌12 numara ip kullanıyorum ince 📌DMC, domino, anchor marka ip kullanıyorum.
BhrAli AyseAlyamm yeni başlayacağın için kasnakla kolay işleyebilirsin. düğümsüz başlama ve bitirme videoları izle , arkası daha temiz durur. Küçük motifler işleyecekseniz muline ip de kullanabilirsiniz. 🤗
hayal_perest AyseAlyamm ben etamin işliyorum. Havlu yapıyorum. Havlu yapmayı denediniz mi? Kokteyle alıcı çıkıyor mu?
Deletedmom_36 AyseAlyamm Ay cok tatli sunumluk olarakmi yapiyorsunuz runner yaptinizmi hic ben etaminden runner yapmak istiyorum da☺️
TuubaY AyseAlyamm ben de konsol için 2 tane peçete yaptim, 2 havlu yaptim ve su an havluların takimi olan seccade yapıyorum. Bundan önce de sizin de beğenmiş olduğunuz lale motifinden kasnakta pano yapacaktim ama ilk deneme için zor bir motifmis epey zorlandim. Yeni başlayacaksanız naçizane tavsiyem ilk resimdeki gibi tek renk ağırlıklı motiflerle başlamanız. Eliniz alıştıkça renkli motiflere geçmeniz
alperenli-hayat AyseAlyamm bu çok güzel olmuş amaaa 😍😍😍 ben de etamine işliyorum ama bunu yeni görüyorum çok şık görünüyor hemen yapmam lazım 💓💓💓
AyseAlyamm Deletedmom_36 Benim de hiç tecrübem yok canım görselleri ınstagramdan bı sayfa da gördüm heveslendim yapmak istiyorum 😊
AyseAlyamm BhrAli çok teşekkür ederim bilgiler için . bu pecetelere kasnak gerekir mi ? Bu iplere bakmıştım uygun olur mu ?
Deletedmom789 AyseAlyamm önce işlersin bütün kumaşa, sonra kesersin. Önce kesersen işlemesi zor olur. Kasnağa gerdirirken kumaşı bozabilirsin
AyseAlyamm hayal_perest valla trendyolda 20 liradan 50 liraya kadar koyan var canım . Ben satmak için değil de hobi ve kendi sunumlarım için yapmak istiyorum
AyseAlyamm Deletedmom789 anladım . Burada pek kumaş yok ve daha pahalıya geliyor merkezden alsam netten almayı düşünüyorum . Kenarlarını vs kivirmayi daha sonra mı yapayım o zaman?
AyseAlyamm alperenli-hayat bende bayıldım çok hoş modeller var . Şablonu nasıl ayarliyorsun canım ? Baktığım sayfada çok güzel şeyler var ama resim yüklerken sayfa ismi görünmüş ilk gönderim kaldırıldı resimleri kırptım öyle tekrar post açtım
Deletedmom789 AyseAlyamm işte metre kumaş alıcaksın, kenarlarını kıvırmayı hesap ederek işaretleyeceksin, sonra kasnağa geçirip işlemesini yapıcaksın, sonra kesiceksin, sonra da kenarlarını kıvıracaksın 🥰
alperenli-hayat AyseAlyamm canım ben pinterestten bakıyorum, orada bir süre model var şablonları ile birlikte gayette anlaşılır