Kızlar doğum sonrası kanamam bitti birkaç gün hiç gelmedi şuan bebeğim 45 günlük 3 gündür aşırı derecede kanamam var azalma falanda olmadı parça parça ve çok yoğun geliyor saatte bir ped değiştiriyorum ilk adeti bukadar yoğun olması normal mi doğum sonrası bile bukadar gelmemişti şuan iki katı vaziyette fikirlerinizi bekliyorum