Bebeğim erkek, iki haftalık, reflüsü var mama ve anne sütü ile besleniyor. Bir kaç gündür özellikle dikkatimi çekiyor, ayakları kolları bacakları hiç durmuyor, hep tepinme çırpınma hareket halinde. Öyle ki kendine vuracak gibi oluyor bazen. Emmeyi seven bir bebek aslında ama bazen o kadar huzursuz oluyor ki göğsümde emerken bile hareket halinde çırpınıyor.
Bazen korkuyorum acaba bebeğimde bir anormallik mi var diye. Çünkü sanki akıl sağlığı olmayanlar çırpınır durur kendilerine zarar verirler ya, onları anımsatıyor hareketleri.
Var mi böyle olan, evham mı yapıyorum. Çok korkuyorum ve üzülüyorum