O kadar kötüyüm ki oturup ağlamak istiyorum. Bebeğim 5 aylık 2 aylıkken alerji deri testi yaptırdık çoğu seye alerjisi çıktı ben yaklaşık 3 aydır katı diyetteyim sadece patates kuzu eti hindi balık ekmek su elma suyu bide sayılı sebzeler meyve olarak ta elma muz bunları yiyebiliyorum. Çoğu şeyi de deri testinden sonra kendim deneyerek yasak olduğunu anladığım gıdalarda var. Ama oğlumun sivilceleri hiç bitmiyor bilmediğim biseye mi alerjisi var bilmiyorum. Klair labs diye probiyotik aldık alerjik bebeklerde faydalı diye 10 gündür onu içiyor kakası değişti mukus yok artık 3 gümde bir kaka yapıyor. Eskiden pütürlü mukuslu yapardı. Az önce altını açtığım da kan gördüm böyle 4-5 yerde kılcal damarlar gibi incecik çok korktum. Alerji doktorumdan da bıktım hiç bir şekilde yön vermiyor bize bulunduğum şehirde 2 doktor var diğerine gideceğim. Sizce ne olabilir alerjisi mi artıyor. Yesem de yemesemde bu sivilcesi hiç bitmiyor nolur akıl verim bana😥😥