Umay55 2.5 yaşında kızım var dün geceden beri kusuyor. Ateşi falan da yok. Ara ara yediklerini hep çıkarıyor. Metpamid şurupta verdim ama kahvaltıyı yine kustu. Normalde çok hareketlidir ama normal olarak hiç keyfi yok devamlı yatmak istiyo