kızlar oğlum yaklaşık4-5 aydır kabızlık çekiyo, hangi doktora gitsek bi çare bulamadı şu meşhur ilaçlar harici geçen gün ne fark ettim nar yiyince hergün kakasını yapmaya başladı hemde 2 kez falan pazar günü vermedim yapmadı bugün verdim az önce yine yaptı sanki mücize yaa doğal yoldan bi de siz deneyin derim. bakalım sizlerde işe yaracak mı