Elifin-annesi yok moralini bozma gidiyorlar eninde sonunda
eczaneden al ilacını, her gün duşunu al, o sıkı dişli taraklarla saçını tara. Konak tarağı diyorlar yanlış bilmiyorsam. Önüne bez parçası sermeyi unutma. Çok kötüdür bilirim. Benim saçlarım aşırı sık ve gürdü. Haliyle temizlenmesi de çok zordu. Psikolojim bozulmuştu saçlarımı yolmaya başlamıştım tek tek düşün saçımın ortası kel kalmıştı 😏