Dermin benım de burnumda var canım 2 ay once dogum yaptım cildiyeye almıstım ama doktor bana plastik cerrahıye alman lazımdı dedı sorun yok yine de bakayım dedı baktı ve ıkı sekılde alınıyormus lazer ile ve dikişli yöntemle dedı, burunda oldugu ıcın bana lazer ile olanı onerdı eger yuzunde felan olsaydı dikişli onerirdim dedı emzirirken de bu sıkıntı olmuyormus bana birde kışın aldırmamı dha ıyı olacagını soyledı ıyılesme açısından, yazın önermem dedı