Gzdee__ Oğluma balık yağı kullanmak istiyorum piyasada çok marka var sizin kullanıp memnun kaldığınız balık yağı markası var mı?
irva Gzdee__ Möllers aldım ilk ama oğlumu kabız yaptı.Tabi her bebekte olacak diye bir şey yok bu.Möllers iyidir bir kaç ay sonra tekrar onu deneyeceğim.Şuan ocean portakallı kullanıyorum.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Gzdee__ 😁bende bunu araştırıyordum şimdi. Kaç yaşında oğlunuz ve kaç kilo acaba
BiBusesin Gzdee__ Ocean ve möllers denemiş biri olarak söylüyorum bence en iyisi easyfishoil çünkü içinde d vitamini var tadı güzel balık balık kokmuyo kullanımı rahat omega3 değeri de yeterli genel olarak çok memnunm