Rojdaa Merhaba kızlar, görümcemin sonuçlarına bakar mısınız. Hamile mi?https://resimyukle.io/r/Vjuw1lkM0a
Hzlkdn Rojdaa evet hamile ama normal bi gebelik mi diye emin olmak için testi 2 gün sonra tekrar etsin iki katına çıktıysa içi rahat eder
guzellanne Rojdaa daha çok düşük değeri yükseldikçe gözükür canım 5000 felan olması gerekiyor sanırım
Oznur_0708 Rojdaa ultrasonda 4 haftadan aşağı çoğu zaman gözükmüyor benimde bu değer 245 mi neydi düşüktü 3 haftalıktı bebeğim gözükmedi dış gebelik diye korkuttu 2 gün sonra gittik kese gözüktü
nurelem Canım keenin görünmesi için belirli bi değerde olması gerekiyor suanki değerle kese görünmeyebilir biraz daha beklesin birde gün aşırı test versin