Gizemm35 her haltı yanlış anlayan tiplere de hastayım.bebeğim var çok şükür ve evet bilmiyorum isilik tarzı bir şey sanırım bahsettiğiniz şey yorumlardan çıkardım,keşke böyle tripleneceğinize isilin ne olduğunu söyleseydiniz de hayra girseydiniz 😊 olur yazmam,Allah karşılaştırmasın zaten 🤗