Fulay12 merhaba öncelikle gaz damlasını gazı oldukça değil günde kaö defa önerdiyse doktor her gün düzenli şekilde kullanınca işe yarıyor, her çocukta da her damla işe yaramıyor, benim bebeğim için sam sipleks gibi bir damla ve biogaia diye bir damlayı beraber kullandım bitirdim ama faydasını görmedim, zinco damla (metsille neredeyse aynı içerik) kullandım faydasını görmedim, ben de damla kullanmayı bıraktım, ama burada gaz damlası kullanış faydasını gören çok okudum, o yüzden belki size fayda eder düzenli kullanırsanız, bebeğin 3 buçuk aylık halen çok gazlı,
gece 2-3 saat ağlar öyle dalar, ben kucakta pusette dolanıyorum, artık kendi kendine geçmesini bekliyorum, ne zaman geçerse. Bu arada tuvalet iletişiminş bir araştırın derim, ben çok gazı olduğunda daha 20 günlükten beri lavaboya götürüyorum, kucağımda tutuyorum, bazen gerçekten çok iyi çıkarıyor, sonra dalıyor uyuyor, bazen o bile işe yaramıyor, ama dediğim gibi tuvalet iletişimi yapıp gaz sorunu bitirenler var, bende bazen işe yarıyor,