Hanımlar 8 aylık kızım var zaten kabızlık yasıoduk diş çıkartıo şimdi keçi boku gibi tek tek bi tek yapıo aglıo poposu acıo karnı şiş zeytin yağı içiriom sabhları kayısı püresi yediriom oda az yiyo gene fayda yok çözüm bulan yazabilrmi lütfen herseye açıgım deneyen Fayda gören hersey olur hastane ye götrmem cok hastalık var cok kalabalık