Ya kızım 11 aylık bu zamana kadar kolay kolay sallamadım hep yanına yattım uyudu. 1 hafta önce hasta oldu doğru düzgün uyumuyordu bende ayağıma aldım. Şimdide ayağımd uyuyor salla dur yapıyorum ama nafile. Yanına yatsam pış pış yapsam hiç rahat durmuyor sağa dön sola dön deli oluyorum. Nasıl bıraktırcam akıl verin 😏