Sumeyye68 Bebeğim 12 günlük oldu hastanede topuk kanı aldılar hiç bir şey demediler bugün sağlık ocağı aradı ve tekrar alınması gerek dedi TSH yüksek çıkmış çok korkuyorum böyle olan oldu mu yarın vercez düşük çıkar mı acaba geri