Arkadaşlar merhaba bebegim 7 ay 18 günlük 2 10 gündür belki daha fazla bisey yediremiyorum ağzında tutuyor ne versem tatlk tuzlu fark etmiyor yani ilk lokmadan yutmuyor ac ozelikle uyurken çok agliyor ac çünkü ama yemiyor doktora götürdüm alt dişleri cok sertlesmis dedi ama bi şişme falan daha yok ne yapabilirim ya oynarak yedirmeye çalışıyorum çizgi film bile aciyorum yok ağzında tutuyor tadini beğenmemek değil daha ilk kasiktan ağzında tutuyor